自由空間の間取り aki23star.exblog.jp

木漏れ日の隙間から。日々の出来事をジャンル等問わず自由気ままに綴ります。 不適切な書き込みはご勘弁を!


by aki23star

最高な1曲です。(^^~♪

何度紹介した曲でしょうか。
こんなに素敵な曲は、早々ありません。



The Beatles - Here There & Everywhere






To lead a better life,
I need my love to be here,

Here,
making each day of the year,
changing my life with a wave of her hand
Nobody can deny that there's something there

There,

running my hands through her hair,
both of us thinking how good it can be  
Someone is speaking, but she doesn't know he's there

I want her everywhere,
and if she's beside me I know I need never care
But to love her is to need her, everywhere,
knowing that love is to share,
Each one believing that love never dies
Watching her eyes and hoping I'm always there  

I will be there, and everywhere,  
here, there and everywhere 



和訳。  素敵な言葉が綴られてます。


より良い人生を送るために
愛する人にここにいて欲しい
ここで
日々を過ごしていく
彼女が手を振るだけで 僕の人生は変わってしまう
そこに特別な何かがあることを否定できない

あそこで
彼女の髪を撫でながら
二人して素敵な未来について考える

誰かに話しかけられても 彼女はそれに気づきもしない

どこでも 彼女が欲しい
もし彼女が一緒にいてくれるのなら ぼくは何も心配せずにいられるのに
でも彼女を愛すると どこででも彼女なしではいられなくなるんだ
愛は分かち合うものだとわかっている
誰もが愛は不滅だと信じている 
彼女の瞳を見つめ いつもそばにいたいと願う

どこでも一緒
ここでも あそこでも どこででも


ポールの最初の奥様。目茶苦茶キュートですね。
もろタイプです。(笑)

確か?ポールは再再婚だったのかな?
2番目の奥さんは癌で亡くなったんでしたよね・・・。









by aki23star | 2018-04-07 17:25 | 青春の1曲♪♪